give me your hand and I'll hold it

tappat skrivandet känner jag, eller? Ibland vill jag ha så jag kan sätta lösenord på vissa inlägg och bara få skriva. 
jaja, jag är lite slut.. Är de höstmörkret som smyger sig på kanske? Mörkret där ute gör mig lite rädd, den har sån kraft på hur man mår, sommaren varför kom du aldrig? Dags att lämna dedär med sommaren och längta till jultiden antar jag. 
På söndag ska man till älskade Skåne, och jag längtar! Ska bli så skönt. Saknade människor! 
Sarah och Linus ska också med, och hoppas med hela mitt hjärta att Älskling kan följa med! <3 
 

 

 But hold on to what you believe in the light
When the darkness has robbed you of all your sight

So hold on to what you believed in the light                             / Louise Edgarn


Kommentarer
Postat av: Erika

usch känner av höstmörkret här med, känns som att de alltid är så att energin sjunker såfort man kommer in i sep-okt :/ Hoppas resan till skåne kan ge lite välbehövlig energi :)

2012-10-10 @ 01:14:50
URL: http://pluppi.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

ja de är verkligen så att energin bara försvinner och man har inga krafter kvar.
Tack, de hoppas jag också :)

2012-10-12 @ 13:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0