Njuter

Ojojoj, så längesen jag skrev. Men nu när härliga sommaren äntligen har kommit så har jag inte suttit vid datorn alls typ. Njuter av värmen som är ute, och sommaren ar verkligen kommit, helt underbart, man känner direkt att jag får ny energi sen vintern. Inget speciellt som hänt dessa senaste dagar och veckor.
Jag och Michael har i alla fall slutat med LCHF och ska börja äta normalt igen. Jag ska försöka att fortsätta med att när jag ska jobba så ska jag ta med mig mat med endast grönsaker och kött. Jag har nått min målvikt men ska fortsätta att träna nu och antar att jag går upp dom lika snabbt igen när man äter normalt. Men det jag ville var att få bort mitt sockersug egentligen och de funka inte för mig. Så de sket sig, plus att de blev alldeles för dyrt att leva så. Så för mig funka inte detta så jätte bra. Fast jag tror att min kropp mår super på insidan, hehe. Jag ska även försöka hålla mig till godsakerna endast på helgerna, och träna. Fast fan vad de tar emot att dra sig till gymmet när de är 27 grader ute, man orkar ju bara inte. När jag är ledig kan jag ju gymma på morgonen då är de som skönast. Däremot har ju Michael gått ner en del, så de är ju kul för han :) Ja då har vi genomfört de och pröva detta var en utmaning men nu återgår man till de ”normala” igen fast med lite mer vetande om vad man stoppar i sig och kommer nog tänka en extra gång ibland.

 Idag efter jobbet så drog jag hem snabbt och då börja vi med maten, så idag blev de grilla hamburgare. Super gott och så mysigt att sitta ute och äta. Sedan la jag mig i solen och plugga, läste ut boken som jag läser nu på engelska och i morgon ska jag skriva recension på den, vilket jag inte ser framemot. Sen somna jag faktiskt i solen en snabbis, så himla skönt! Nej nu ska jag hoppas in i duschen och imorgon väntar en ny jobbdag, känner att jag inte orkar skriva om dem senaste dagar, kommer inte på nått jag vill skriva tror jag :P Jag försöker njuta av sommaren nu, umgås med vänner och älskling, och såklart försöka plugga så mycket jag orkar vilket som är prio ett just nu.





Slutar med ett grattis till världens bästa mamma på mors-dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0