dagarna rullar på

Dagarna springer iväg, igår var de personalmöte med jobbet, och sedan drog vi till Malung och bowla, så himla kul! Fast jag kom sist av alla såklart, jag suger verkligen men tur jag inte är dålig förlorare ;) Annars i veckan har jag pluggat och tränat, tränat alla dagar i veckan utom i tisdag för då skulle jag jobba natt, så brukar inte gilla att gymma då, behöver all energi till natten då. Jag är just nu öm i alla mina kroppsdelar verkar de som och de känns att vissa kroppsdelar behöver vila nu lördag och söndag. Idag gick jag upp vid 8 tiden och drog sedan till lärcentrum, och sedan hem en snabbis och vidare hem till Sarah. Fick en present av henne idag, så glad jag blev. Gullig hon är min fina bästa vän dååå! Fick en mugg där de står ”bff best friends forever”, naawsiii! Satt och snacka i ett bra antal timmar och drack kaffe. Mysigt, de var länge sen de bara var hon och jag som satt ner. Älskar min fina vän! Sedan vid 5 tiden drog vi och träna. Jag och Älskling har precis ätit mat, kött och grönsaker med brunsås, super gott!



Nu har de gått lite över två veckor sen vi börja med LCHF, och de går väl fint. Kan medge att de är svårare än vad man tror, med vad man får äta och inte, mycket som är onyttigt fast man inte tror de osv, typ som vissa kryddor man har i skåpet hemma och hur jävla svårt är de inte att göra egna såser när man inte får använda mjöl? Men idag lyckades jag rätt bra med såsen i alla fall :p Men ska kämpa vidare med de och ignorera allt gottigt ett tag till. Glad för Michael skull, han kom och sa idag att han gått ner ca 5kg, så jäkla kul för honom. Som jag skrivit innan så tycker jag de är sjukt viktigt att man trivs med sig själv.

Imorgon väntas jobb kl 8, så blir en tidig kväll fast såklart mys med hjärtat! Ska klippa och färga hans hår nu som om vi ska hinna så ha jag inte tid och sitta här. Och i morgon efter jobb blir de grillning och sedan dra till Ninni på inflyttningsfest :)

Puss och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0