värmen försvann

Dagarna springer iväg och de redan den 5e juni, men värmen försvann lika snabbt som de kom, och de är fan kallt ute fast vi är i juni, vilket är lite deprimerande. Så hoppas att värmen kommer tillbaka snart. Jobba ju hela helgen, natten på fredag och lördag. Jävlar så död jag var sen på söndagen. Hade myskväll med Sarah då och igår var vi och gymma, sen drog jag hem till Emily som hjälpte mig med engelskan, och jag blev klar, så himla skönt! TACK gumman! :D Även idag har jag umgåtts lite med Emily och nu sitter jag här med musik på och skriver lite på engelskan, har bara de muntliga kvar nu och jag är super nervös! Jag ska berätta om flytten från Skåne till Dalarna, kände att de var enkelt att prata om. Men när jag satt här och läste för mig själv de jag hade skrivit så blev jag lite sådär tårögd, jag tänker inte så mycket på varför jag flytta längre och hur allt var när jag flytta hit och hur kämpigt de faktiskt var, och sen plus att jag saknar min familjen så otroligt mycket och när man väl skriver om de blir man liksom.. ja, blödig? Så jag hoppas de går bra att berätta om de så jag inte blir helt känslofylld när jag väl ska redovisa. Men jag kommer väl vara så nervös så kommer nog bara tänka på att jag måste bara göra de och få de gjort. Ibland är de drygt att vara dendär över känsliga personen..

 

Justfan, jag och Michael var ju i Borlänge förra veckan, köpte ny bäddmadrass och de var bara så jävla underbart att äntligen få sova skönt i en mjuk säng!! Köpte även nya utemöbler, jätte snygga! Så allt som behövs på baksidan nu är lite blommor som får köpas för nästa lön ^^ För övrigt var de jätte mysigt att bara umgås en hel dag med Älskling. Känns som vi alltid har så mycket annat för oss på olika håll ibland så man hinner typ bara äta och sova tillsammans vissa veckor. Så super mysigt var de, sen får man alltid lite extra energi och glädje när man får nytt till lägenheten :)

Nu har jag och Älskling ätit mat, och nu blir de mys tills de är dags att dra sig till Vansbro och jobba. 
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0