Stress

 Idag har jag verkligen suttit med historian typ hela dagen, och ändå så kom jag inte jätte långt. Men de tar sån jäkla tid att ta sig igenom all text man ska läsa sen svara på frågor, och är man stressad så måste man läsa vissa stycken 10 gånger innan man förstår vad de står. Suck! 

Så nu har jag i alla fall skickat in de till min lärare de jag gjort idag, hoppas de är okej. Så nu ska jag bara njuta av soffan tills de är dags att åka till jobbet för ett nattpass. Detta är min lediga vecka, men ska jobba både inatt och på onsdag, och just nu ångar jag att jag tog dom passen när de redan är stressigt som de är, men är man snäll så är man.

Varför jag är stressad då? Jag känner mig så sjukt stressad nu för de är så himla mycket med läsningen. Jag har tre ämnen nu som ska göras och plus jobbet, de blir för mycket för att just jag ska klara de. Så ska se om jag får tag i studievägledaren och se om man kan skjuta upp nått ämne, hoppas! Sen på fredag åker jag och Älskling till Sunne och vill få gjort så mycket som möjligt nu innan så man kan få njuta lite av sin semester. Träningen ligger lite på hylla just nu, för jag hinner bara inte, plus att jag är halv sjuk nu. Förkyld, ont i halsen och ena örat och är slut. Fan, hatar när träningen inte får vara med i vardagen, ångest! Men de blir väl som vanlig igen när vi kommer hem från Sunne. Ska vara där i en vecka så de ska bli så himla underbart, vi ska bo i ett stort hus vi nån sjö, och de finns tydligen gym i huset, så lite träning där måste de ju bli ;) På lördag är de bröllop ju, ska bli super kul. Sen hur underbart kommer de inte bli att träffa familj och släkt då?? Detta kommer bli en av mina höjdpunkter för sommaren :D Så de är bara att hålla ut till fredag sen ska jag andas ut och koppla av. Andas och kämpa, de ska nog gå....ge mig fredag nu! 

Puss & Slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0