längtan

sitter och lyssnar på musik, och njuter av varje ord som hörs! Har inget egentligen att skriva känner jag, 
men ändå vill jag skriva, skriva i massor.. Men inget. 
 
Längtar så till fredag, saknar alla underbara människor i familjen och släkten. Sen när vi varit en vecka i Sunne så följer mamma, Desiree och Juli med hit. Så underbart! Sprätter i hela kroppen när jag tänker på att jag ska få krama om alla människor! Känslan är obeskrivlig när man saknar någon så otroligt hårt, så hårt att de svider i kropp och själ. Kommer bli två toppen veckor, jag vet de! 
Plus att i aug så kommer antagligen mina kära vänner Sofie & Carro, och hur underbart är inte de?? 
Fan så kul!! <3 Så även om detta jävla vädret suger så har man ju alltid nått att se fram emot, men de skulle ju inte vara fel men sol när de väl ska vara sommar.. usch så trött jag är på detta Sverige vädret. Sommar snälla kom nu och ge oss ny energi, ber dig av hela mitt hjärta (A)! 
 
Imorgon ska jag jobba mellan 8-15, sen på kvällen blir de antagligen beachparty. Är inte super sugen just nu, tanke på vädret, men blir de fint i morgon så blir nog suget större^^. Sen på torsdag blir de att städa lägenheten, plugga, vara med på handbollsträningen om förkylningen vill ge sig och sen packa. Sen är de FREDAG, happy! 
Nej om man skulle hänga upp tvätten som precis blev klar och göra sig i ordning för sängen, och hoppas på att Älskling vill följa med :) 
 
Lite ord kom de allt, men egentligen onödiga ord, men skit samma. Känns bara bra! 
Puss & Godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0