längesen, så blev en del text ^^

tusen år sen jag skrev, men de har verkligen inte funnit någon tid. Åkte ju till värmland i en vecka och bodde i ett hus nära skön där med en del av familjen+älskling. Det var helt fantastiskt att bo där. Med jacuzzi utomhus, stor trägård, gym i källaren, bastu, stort kök, vars ett sovrum med badrum. (Finns bilder på Facebook)
Synd att de inte var finare väder, men fick sola lite iaf. Sen var vi ju på bröllop också, min kusin skulle gifta sig. Det var så vacker och fint, god mat och trevlig sällskap! 
Som sagt var vi där en hel veckan, och de var så skönt att komma hemifårn och bara få vara. Bara njuta och umgås med nära och kära. sen att kunna släppa jobb och pluggande för ett tag var också såååå underbart. 
Det var också så himla mysigt att bada med älskling i jacuzzin när solen gick ner, helt underbart var de. 
 
När vi åkte hem så följde Mamma, Desireé och Julie med till Dalarna. Jätte kul och trevlig! 
Jag fyllde 22 den 21a, så då blev de lite firande för mig. Älskling var så mysig och kom med blommor och present när jag vakna. Fick såklart paket av mamma :D och bilder finns som sagt på facebook. 
Vi åt på restaurang i Vansbro, sen på kvällen blev de lite drickande, kubbspelande och massa skratt!
Hade en helt perfekt dag, och med sol och allt ;) 
Mamma och barnen åkte hem förra onsdagen, och som vanligt känns de tungt och jobbigt att säga hejdå. 
De är lite jobbigare när man inte riktigt vet när man ses nästa gång.. Man saknar ju sin familj hela hela tiden. 
 
I lördag var de dags för karnevalståget, vår vagn blev helt kaos. Inget blev som de skulle, för musiken funka inte. Men vi deppa väl inte ihop allt för mycket, utan körde på ändå, och kom trea ;) haha. När vi väl var klara och skulle åka ifrån storänget så märket jag att jag tappat mobilen. Så jag och Tina åkte tillbaka till storänget sen och leta, jag och sarah hade kissat i ett dike så åkte dit, och som tur var hitta jag den. Jävlar så arg jag var när jag märket att jag tappat den :P I alla fall så körde Tina hem mig, och jag gick in i duschen och märkte hur jäävla full jag var då, minns inte när jag duscha riktigt, om jag bara duscha i vatten eller om jag tvåla in mig, och skulle pröva smina mig, jo heja! Fick fan maskara i hela ansiktet ju xD.. Huvudvärken börja komma och jag bara kände "NÄ, nu är jag körd!" Japp, rätta ordet! Jag var så jävla körd, så var bara för mig att slänga mig i sängen. och där låg jag resten av dagen,kvällen och natten. Grät så ont jag hade i huvudet, kräkte hela natten. Snacka om ångest!.. Så nu har jag lär mig för andra gången att min kropp klarar inte at av dricka en hel dag, funkar bara inte. Eller rättare sagt så är de mitt huvud som inte klarar de efter som jag får sån STARK huvudvärk så de inte går att vara uppe ens. Så missa storänget, så jävla tråkigt! men men, inget att göra åt nu inte. 
 
Nu är min semester slut, och har haft de helt underbart. Imorgon börjar jag jobba, och just nu är jag sjukt. Riktigt förkyld och kroppen säger emot, men hoppas på att må bättre i morgon. Nu när semestern är slut tänkte jag få igång träningen igen, men går ju inte när jag mår såhär. Såfort jag bli helt frisk så ska jag köra på som vanligt igen. Och nu är de slut med skit (godis,läsk,chips,glass osv) i veckorna! Jag har verkligen proppat i mig på min semester och ätit allt i stora mängder xD haha gott var de, men jag vägde mig hemma hos Michaels mormor häromdagen och hade bara gått upp ett kilo, så de är ju lugnt iaf ^^ 
Nej nu är jag helt slut, men måste plugga nu. Känner att stressen biter mig i ryggen typ, så dags att sätta igång fast jag inte orkar. Detta är ett sånt långt drygt inlägg, och inte orkar jag lägga in några bilder här heller. Så näää punkt nu! puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0